Söndag 24.05.2015

Eftersom BL ska göra om hela golvet i allrummet och tv-rummet till veckan så har vi flyttat ut i lillstugan. Jag har varit tvungen att möblera om lite då jag ärvt ett skåp av min mormor som varken får plats eller passar inne i huset just nu.

"Köksbordet" har förvandlats till en målarhörna..




Spegeln fick flytta in i hörnet eftersom det inte fanns något annat ställe att sätta den på..




Har självklart pyntat med lite färska blommar :)


Här ser ni en bild på skåpet.. Bytte plats på kylskåpet och tycker att det blev bättre såhär. Inte optimal möblering kanske men det är ju trots allt bara en extrastuga ;)
Allmänt | |
#1 - - Tone :

Det är ju för mysigt i stugan! Och vilket fint skåp :) Jag vill också bo i en stuga, tänkte jag innan jag kom på att jag ju redan gör det...

#2 - - Mirja:

super fint!!!!

Upp